Дзвоню в підтримку ПриватБанку. Кажуть, так, тепер термінал при поповненні карти без використання картки ПриватБанку платника бере комісію 2 грн.
У новинах, які приходять мені на пошту від ПриватБанку, є інформація про проїзних документах через ПриватБанк, оплаті чеків від Google та інші не потрібні мені повідомлення. А то, що дійсно важливо і інформує про зміну умов послуг, нічого не повідомляється.
Повертаюся до розмови з підтримкою ПриватБанку.
Питаю, як давно відбулися зміни, тому що такі дивні суми почали приходити тільки сьогодні?
Відповідають, що вже давно.
Прошу уточнити, з якого числа?
Відповідають (після хвилини очікування, типових фраз "залишайтеся, будь ласка, на лінії", "спасибі за очікування" і т.п.), що з 16-го січня 2015 року (!!! вже давно, але сьогодні 20 січня).
Прошу надати документ з інформацією про зміни. Пояснюю, мені це потрібно, щоб проінформувати своїх клієнтів достовірною інформацією.
Відповідають, зараз знайдуть інформацію на їх офіційному сайті. Після пару хвилин очікування з тими ж типовими фразами "залишайтеся, будь ласка, на лінії", "спасибі за очікування" і т.п., заявляють, що поки інформації на офіційному сайті немає, стежте за новинами на сайті.
Моє зауваження про явну невідповідність "вже давно", "з 16-го числа" і "поки інформації на офіційному сайті немає" залишилося без відповіді.
Так що, поки точної та вірної інформації про поповнення через термінал ми надати не можемо. До повного прояснення ситуації ми будемо умовно зараховувати відсутні 2 грн в рахунок оплати замовлення.
А ось дії ПриватБанку щодо зміни умов обслуговування не тільки без повідомлення клієнтів, а й без розміщення відповідної інформації на офіційному сайті банку, викликають роздуми на предмет доцільності пошуку альтернатив банківських послуг в інших організацій.
Звичайно, мережа відділень ПриватБанку значна і кількість різноманітних послуг влаштовує. Але, подібні дії ніяк не поліпшують ставлення до банку з боку своїх клієнтів.
Правило "Святе місце порожнім не буває" залишається в силі.
ПриватБанк погіршує умови обслуговування
Написати відгук