Умова повернення

Гарантія.

На усі товари нашого магазину надається гарантія 1 місяць від дати отримання посилки.

Повернення товару належної якості.

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом Про захист прав споживачів. Повернення можливе протягом 14 днів після отримання. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну. Зворотня доставка товарів здійснюється коштом покупця. Товари, відправлені коштом одержувача або післяплатою, НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!

Вимоги до поверненню товару:

1. Товар не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей і т.д.;

2. Не проводилися спроби поновлення або зміни ПО товару, якщо такий є;

3. Товар повністю укомплектований, збережені всі ярлики і упаковка. При виникненні бажання повернути товар, попередньо узгодьте свої дії з менеджером магазину через повідомлення на електронну пошту.

Розрахунок за повернутий товар здійснюється протягом 7 днів після отримання повернення. (На практиці - на наступний день після перевірки товару технічним відділом магазину, тобто на 2-й - 3-й робочий день після отримання повернення).

Повернення товару неналежної якості (гарантійний випадок).

Увага! При отриманні товару обов'язково перевіряйте його на цілісність і повноту комплектації. У разі виявлення механічних пошкоджень або неповною комплектності в поєднанні з порушенням цілісності упаковки складайте акт (претензію) на відділенні Нової Пошти. У вартість доставки входить страховка вантажу. Претензії на зовнішні пошкодження НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!

Якщо упаковка товару не порушена, а комплектація не повна, зафіксуйте, будь ласка, цей факт на камеру і прикріпіть фото до повідомлення на електронну пошту shop@freedelivery.com.ua

Якщо шлюб товару виявився під час експлуатації в період дії гарантії, напишіть нам повідомлення на електронну пошту shop@freedelivery.com.ua з максимально докладним описом ситуації (при необхідності зробіть супровідні фотографії). У відповідному листі менеджер магазину або вирішить питання консультацією, або, якщо це не допоможе, повідомить Вам реквізити для зворотного відправлення товару. Можливий варіант домовленості про грошову компенсацію Ваших витрат на самостійне усунення проблеми.

Зворотня доставка товарів здійснюється коштом покупця. Збережіть чек за оплату доставки до закінчення вирішення питання. Товари, відправлені коштом одержувача або післяплатою, НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!

Дуже часто покупець не повністю розібравшись з товаром і в ході перевірки з'ясовується, що товар справний. Проведення експертизи технічним відділом може займати деякий час. Не потрібно надсилати повторні повідомлення і дзвонити. Ваш бракований товар вже в роботі і це не прискорить процес, а лише його сповільнить (повторний лист потрапить в технічний відділ і буде потрібно зайвий час на його обробку). Якщо буде потрібно якийсь уточнення, менеджер магазину сам з Вами зв'яжеться. Повторна відправка товару замість гарантійної проводиться Укрпоштою нашим коштом.

Якщо результатом технічного контролю буде неможливість або недоцільність усунення проблеми, менеджер магазину запросить від Вас реквізити для повернення грошей за товар. Нам зручніше повертати гроші на карту Приватбанку або монобанк. При повідомленні своїх реквізитів також прикладіть фото чека за оплату доставки, ця сума теж буде повернута.

Увага! Перед відправкою наші товари маркуються на складі спеціальним чином. При спробі вчинити шахрайські дії шляхом відправки нам не нашого товару, це буде виявлено і товар відправиться покупцеві назад його коштом.