Оплата замовлення
1. На поточний рахунок приватного підприємця в ПриватБанку.
При виборі цього способу оплати Вам на поштову скриньку, зазначену при реєстрації замовлення, будуть вислані реквізити для оплати.
Переказ з поточного рахунку в ПриватБанку здійснюється без комісії. Розмір комісії при переказі з рахунку в іншому банку залежить від умов обслуговування в цьому банку.
Продавцем (отримувачем оплати) виступає приватний підприємець, який працює за упрошеною системою оподаткування і який не є платником ПДВ.
Якщо потрібен документ рахунку на оплату, вкажіть у коментарях до замовлення:
1. Повне найменування організації або ФОПа, на якого потрібно виписати рахунок;
2. Код ЄДРПОУ;
3. ПІБ представника одержувача, якщо оплата вартості доставки Новій Пошті відбуватиметься не за договором, а готівкою.
Важливо! У зв'язку з тим, що гроші можуть надходити на рахунок із затримкою за часом, фактом оплати є момент надходження грошей на розрахунковий рахунок.
2. Онлайн оплата банківською картою Visa, MasterCard, Maestro.
Ви можете оплатити замовлення відразу при його оформленні. Вам потрібно буде заповнити в формі номер карти, термін дії, CVV2 код та суму платежу.
Платіж здійснюється через систему електронних платежів WAYFORPAY.
Комісія сервісу становить 2,5% від суми. Слід враховувати розмір комісії при плануванні цього способу оплати.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що якщо замовлення буде оформлятися зі створенням облікового запису, то оплатити його можна і пізніше, увійшовши до свого облікового запису на сайті по шляху Керування обліковим записом -> Інформація про замовлення -> Вид. Якщо кнопки "Оплатити зараз" немає - значить, час для здійснення платежу минув і для оплати замовлення Вам треба зв'язатися з нами. А якщо замовлення буде оформлятися без створення облікового запису, оплачувати його потрібно відразу в процесі оформлення замовлення.
3. Післяплата при отриманні товару у відділенні Нової пошти.
Оплата з накладеним платежем у відділенні Нової Пошти можлива при сумі замовлення від 250 грн., якщо сума замовлення менше 250 грн., тоді потрібна передоплата. Цей спосіб потребує підтвердження з боку покупця розуміння виникаючих додаткових витрат щодо зворотного відправлення грошей, підтвердження відбувається в усній формі при дзвінку менеджера.